>> pozostałe kierunki <<


Trudno jest sobie wyobrazić współczesny świat bez reklamy. Spotykamy ją wszędzie: w sferze produkcyjnej i konsumpcyjnej, w najbliższym otoczeniu, w miejscach banalnych i wyjątkowych, na uroczystościach, widowiskach sportowych i artystycznych. Zapotrzebowanie na pracowników w tej branży jest duże i w przyszłości z pewnością będzie jeszcze wzrastać. Zawód technika organizacji reklamy jest niezwykle atrakcyjny, szerokoprofilowy i wymaga łączenia w sobie, między innymi, wiedzy ekonomicznej, plastycznej, psychologicznej i lingwistycznej.


Jeśli Twoje mocne strony to:

  • wrażliwość estetyczna,

  • kreatywność i abstrakcyjność myślenia,

  • łatwość i jasność wypowiadania się
    w mowie i piśmie,

  • zainteresowanie takimi dziedzinami jak:
     ekonomia, socjologia, psychologia,

  • umiejętności organizacyjne,
     marketingowe.

Nie zastanawiaj się ani chwili dłużej, wybierz zawód technik organizacji reklamy, a po ukończeniu szkoły nie martw się o pracę.
 

Gimnazjalisto!
nauka w zawodzie
technik organizacji reklamy umożliwi Ci:

  • zdobycie tytułu technika organizacji reklamy,

  • uzyskanie świadectw potwierdzających kwalifikacje:
    - A.26 “Sprzedaż produktów i usług reklamowych”
    - A.27 “Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej”

  • przystąpienie do egzaminu maturalnego i po jego zdaniu kontynuowanie nauki na studiach wyższych,
    - staże oraz praktyki zawodowe w firmach branżowych, agencjach reklamy czy też lokalnych mediach,
    - udział w warsztatach zawodowych,

Absolwent kierunku technik organizacji reklamy może podjąć pracę w:

  • pełnoprofilowych i specjalistycznych agencjach reklamowych jako:
    - agent reklamowy (pracownik działu obsługi klienta)
    - pracownik zespołu do spraw obsługi zlecenia (account manager)
    - pracownik działu kreatywnego
    - autor tekstów i sloganów (copywriter)
    - projektant grafiki (art designer)
    - pracownik działu produkcyjnego
    -pracownik działu planowania publikacji
    - pracownik działu badań rynkowych

  • działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych jako:
    - specjalista do spraw marketingu
    - specjalista do spraw reklamy
    - specjalista do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations)

  • biurach ogłoszeń środków masowego przekazu jako:
    -pracownik biura reklamy

    DAJ SOBIE SZANSĘ NA ZAWODOWY SUKCES!