Ostrowiec Świętokrzyski, 19.02.2013 roku.
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 2 w Ostrowcu Świętokrzyskim
ogłasza w dniu 19 lutego 2013 roku konkurs ofert na:
„Prowadzenie sklepiku szkolnego w budynku dydaktycznym szkoły
w Ostrowcu Świętokrzyskim, osiedle Słoneczne 45”
1. Przedmiot konkursu:
Szkoła dysponuje na powyższą działalność pomieszczeniem o
powierzchni 29 metrów kwadratowych.
Po wynajęciu od szkoły w/w lokalu Oferent zobowiązany jest do
prowadzenia sklepiku na następujących zasadach:
-
codzienne otwieranie sklepiku z wyłączeniem dni wolnych od nauki,
-
utrzymanie czystości i porządku na terenie sklepiku z wymogami
odpowiednich służb,
-
wyposażenie na własny koszt wynajętego pomieszczenia w meble i
urządzenia do prowadzenia działalności,
-
przestrzegania przepisów bhp, ppoż., Sanepid-u,
-
oferowany asortyment nie może zagrażać zdrowiu i życiu uczniów.
2. Realizacja umowy dzierżawy nastąpi od 11 marca 2013 roku
na okres 3 lat.
3. Warunki jakie powinni spełniać Oferenci oraz wymagane
dokumenty:
Oferent musi spełniać następujące warunki:
-
Oferent realizował wcześniej usługi podobne do
przedmiotu konkursu,
-
Oferent jest podmiotem gospodarczym,
-
Oferent nie powierzy prowadzenia działalności
innemu podmiotowi.
Oferent w celu potwierdzenia w/w warunków oferty musi załączyć
następujące dokumenty:
-
Aktualne zaświadczenie z właściwego organu rejestracyjnego,
potwierdzające że profil działalności Oferenta jest
zgodny z postępowaniem konkursowym
wraz z
podaniem numeru NIP i podstawy działalności.,
-
Oświadczenie o realizacji tego typu usług,
-
Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalu,
-
Informację o planowanym zakresie prowadzonych usług. - przy zawieraniu umowy dzierżawy osoba prowadząca działalność
gospodarczą będzie zobowiązana do okazania Dyrektorowi Zespołu Szkół Nr
2 w Ostrowcu Świętokrzyskim aktualnej polisy odpowiedzialności
cywilnej
od zdarzeń związanych z prowadzoną
odpowiedzialnością.
Brak któregokolwiek z w/w dokumentów
skutkuje odrzuceniem oferty.
Oferty z załączonymi dokumentami wymienionymi w pkt.3 należy
składać w zaklejonej kopercie
w
sekretariacie szkoły do dnia 6 marca 2013 roku do godziny 14.00.
Przegląd ofert pod kątem zgodności z wymogami odbędzie się dnia
7 marca 2013 roku o godzinie 10.00 przez Komisję
powołaną przez Dyrektora Szkoły.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje przede wszystkim
doświadczenie w prowadzeniu tego typu działalności, deklarowany
zakres prowadzonych usług oraz deklarowana kwota miesięcznie
za
dzierżawę pomieszczenia , która nie może być niższa niż.350.00
złotych miesięcznie.
Rozpatrywane będą tylko oferty z podaną kwotą dzierżawy miesięcznej.
Z Oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, zawarta
zostanie umowa dzierżawy. Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu ofert bez podania
przyczyny. Z pracy Komisji sporządzony zostanie protokół a wynik postępowania
konkursowego zostanie ogłoszony w dniu 7 marca 2013 roku o
godzinie 13.00 na tablicy ogłoszeń przy sekretariacie szkoły.
Dodatkowych informacji udziela Dyrektor Szkoły, tel.: 41 263-17-33
mgr Artur Łapiński
|